زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

سن کاشت مو , سن مناسب برای کاشت مو چند است ؟

سن کاشت مو , سن مناسب برای کاشت مو چند است ؟

سن کاشت مو , سن مناسب برای کاشت مو چند است ؟ :به زبان علمی به ریزش موی که ارثی باشد یا آقایانی که با طاسی مواجه هستند آلوپسی آندروژنیک گفته می شود. برخی فکر می کنند که مصرف دارو مانند ماینوکسیدیل، فیناستراید و … می تواند در چنین شرایطی موثر باشد ولی باید بدانید که این داروها تنها تا زمانی می توانند تاثیر پذیر باشند که دارو را مصرف می کنید و بعد از آن برای فرد نیز عوارضی را به دنبال خواهد داشت و شما مجبورید مصرف دارو را کنار بگذارید و ریزش مو چندبرابر می گردد.

سن کاشت مو

در برخی از بیماران ریزش مو به حدی می رسد که حتی میزان آن از گذشته نیز بیشتر می شود و سوال می شود چرا موهای جلو با ریزش روبرو شده اند ولی موهای پشت اصلا ریزش ندارد. در جواب این سوال باید اینگونه گفت که موهای که در پشت سرهستند و یا همان بانک مو به شمار می روند به هورمون ها حساس نیستند و دچار ریزش نمی شوند و این موضوع تنها دلیلی است که برای کاشت مو ، موهای پشت به عنوان بانک مو شناخته می شوند.

مرورری به روش های کاشت مو

زمانی که کاشت مو در مراحل ابتدایی بود و هنوز مانند امروزه گسترش پیدا نکرده بود بسیار سخت بود و شخص متقاضی با بیهوشی فرآیند کاشت مو را سپری می کرد و در واقع به عنوان یک عمل جراحی به شمار می رفت.اما بعد ها به تدریج کاشت مو توانست پیشرفت های زیادی داشته باشد و دیگر مانند سابق سخت و پیچیده نباشد.

کاشت مو به روش fut

روش fut به عنوان اولین روشی بود که در حوزه کاشت مو مطرح شد و در این روش از پشت سر فرد یک نواری برش داده می شد و سبب جداسازی گرفت ها از روی پوست می شد بعد از آنکه گرفت ها برداشته شدند کاشت انجام می شد و در نواحی جلوی سر کاشته می شد البته این روش عوارضی را نیز مانند بیهوشی،جراحی ، خونریزی و … به همراه داشت.

کاشت مو به روش fit

این روش به عنوان دومین روش کاشت مو شناخته شد و برای این به وجود آمد تا بتواند معایب روش قبل را نداشته باشد . در این روش موها به صورت تک تک برداشته می شدند و تکنسین با دست این کار را انجام میداد که در نتیجه سبب می شود تعداد گرفت های برداشته شده نصب روش fut باشند و کاشت مو با تراکم پایین صورت می گرفت. در صورتی که بخواهیم برای این روش عوارضی را مطرح کنیم می توان به دوران نقاهت ، خونریزی های شدید ، تراکم کم موها،عوارض جانبی ، برداشت های غیر اصولی و … اشاره کرد.این روش هم نتوانست سبب شود تا انتظارات افراد برآورده شود و معایب روش قبلی را نتوانست به صورت کامل بپوشاند.

کاشت مو به روش sut

در این روش کاشت با دستگاه اتوماتیک صورت می گیرد و می توان در یک جلسه تا ۱۴۰۰۰هزار تار مو کاشته شود و دیگر عوارضی مانند خونریزی ، جراحی ،درد، دوران نقاهت و … را نداشته است.یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین روشی های که در سطح دنیا هم اکنون از آن استفاده می شود روش sut است.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 



سن کاشت مو چقدر است؟

سن کاشت مو یکی از اولویت ها و شرایطی است که در کلینیک کاشت مو به آن دقت می شود.پزشکان و کارشناسان می گویند برای کاشت مو سن متوسط ۲۳ سال به بالا است. البته نباید فراموش کرد که دارا بودن شرایط کاشت مو به سن کاشت مو ربطی ندارد و با توجه به تغییرات مسائل ژنتیکی دیگر برای افراد سنین بالا تنها کاشت مو مطرح نیست و در صورتی که فرد شرایط را داشته باشد می تواند کاشت مو را انجام بدهد.

برچسب ها: بهترین کلینیک کاشت مو, بهترین کلینیک مو, درمان مو, زیبایی مو, کاشت مو در ایران, کلینیک مو, مو , درمان مو , بیماری های مو , مو چیست ؟ , ساختار مو , وظایف مو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.