زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو طبیعی

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو طبیعی

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو ی طبیعی , خطرات کاشت مو , عوارض کاشت مو طبیعی : امروزه کاشت مو به عنوان یکی از عمل های است که افراد زیادی هستند دوست دارند برای زیباتر شدن خود از این عمل استفاده نمایند. همانطور که می دانید مو جز عواملی است که بسیار برای زیبایی تاثیر گذار است.کاشت مو به عنوان یک عمل جراحی به شمار می رود که در این عمل ، موها را از قسمتی بر میدارند و در قسمت دیگری می کارند که البته در این قسمت موی وجود ندارد یا کم مو است. از دهه ۱۹۵۰ پزشکان آمریکایی این عمل کاشت را انجام میدادند ولی در سال های اخیر این عمل دچار تغییرات زیادی شده است و پیشرفت های زیادی داشته است.

کاشت مو به روش FIT ، FUT

معمولا برای هر نوع کاشتی ، هزینه ی متفاوتی گرفته می شود زیرا به میزان موهای بستگی دارد که برداشته می شوند اما به صورت عمومی می توان گفت بین ۳۰۰۰۰۰۰ تومان الی ۶۰۰۰۰۰۰ می باشد.
زمانی که کاشت مو به شیوه های قدیمی صورت بگیرد عوارض جدی را برای افراد به دنبال دارد که این عوارض می تواند شامل عفونت ، زخم شدن ، غیر طبیعی بودن ظاهر موهای کاشته شده و … باشد. زمانی که موها آغاز به رشد می کنند برخی از بیماران دچار عفونت تارمو و یا التهاب می شوند که می توانند برای رفع این مشکل از آنتی بیوتیک استفاده کنند . البته گاهی این امکان وجود دارد که برخی از موهای اصلی ناحیه ی که موهای جدید کاشته شده دچار ریزش شوند.

یکی از موفق ترین روش های که کاشت روش SUT است که هیچ گونه عوارض یا دوران نقاهتی به همراه ندارد و فرد می تواند سریعا پس از کاشت به فعالیت های خود ادامه بدهد و هزینه آن به مقدار ریزش موی سر فرد وابسته است.

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو به روش Fut

کاشت مو به روش fut : این روش جز ، روش های ابتدایی بوده که در آن یک لایه با برش های عمیق از پشت سر برداشت می شود که به آن فلپ گفته می شود معمولا این فلپ از کنار گوش سمت راست تا کنار گوش سمت چپ بوده است و اندازه آن۱۵ *۱ بوده و در نهایت گرفت ها از آن ناحیه برداشت می شدند و سپس کاشت آنها در قسمت جلوی سر جایی که طاسی وجود داشته ، انجام میشد.این روش به علت معایب زیادی که به همراه داشت منسوخ شده و جایی خود را به روش های دیگر داده است.برخی از معایب این روش عبارت اند از : جراحی های طولانی مدت ، ایجاد برش های عمیق در پشت سر ، نیاز به جلسه های متعدد ، وجود بخیه های در قسمت پشت سر ، تراکم مو مو و ….

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT : این روش بعد از روش FUT بوده است و برای اینکه معایب روش گذشته را برطرف کند به وجود آمده است. در این روش گرفت های که از پشت سر برداشته می شده اند به صورت دانه دانه بوده و کاشت آنها در قسمت جلوی سر انجام می شده است و البته در نوع برداشت با روش گذشته متفاوت بوده است ولی این روش هم معایب جدی به همراه داشت که می تواند به تراکم کم مو و دخالت کامل انسان اشاره کرد.برخی دیگر از معایب آن شامل تراکم مو ، دوران نقاهت ، خونریزی زیاد ، جلسه های زیاد ، خطای انسانی و افت کیفیت ، از بین رفتن بخش زیادی از بانک مو در زمان برداشت و … هستند.

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو به روش bht

کاشت مو به روش BHT : گاهی عده ی هستند که می خواهند کاشت مو را انجام بدهند ولی بانک موی مناسبی ندارند و متخصصان و کارشناسان برای کاشت از موهای سینه فرد و زیر ریش استفاده می کنند و در صورت تراکم خوب برای شروع از بانک موی فرد استفاده می گردد و برای تکمیل برداشت از موهای سینه و ریش استفاده می شود و این روش به عنوان مکمل به حساب می آید.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


خطرات و عوارض جانبی کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش  SUT : این روش جز روش های است که بسیار موفق تر از روش های پیشین بوده و هم اکنون در بسیاری ازنقاط از آن استفاده می شود. در روش SUT به صورت کامل برداشت گرفت ها نسبت به روش های گذشته متفاوت است و از دستگاه اتوماتیک برای برداشت استفاده می شود و موها در سلامت کامل برداشته می شوند و بعد از آن گرفت ها نگهداری می شود و بعد در قسمت جلوی سر و یا قسمتی که مو نداشته باشد کاشته می شوند. کاشت مو به روش Sut جز روش های منحصر به فرد است که در ۱ سانتی مربع کاشت ۶۰ تارمو صورت می گیرد. این روش دیگر معایب روش های گذشته را ندارد و مزایای مهمی را برای متقاضیان به همراه داشته است:

۱)بدون درد و جراحی است.

۲)تمامی مراحل در یک جلسه قابل انجام است

۳)کاشت تا ۱۴۰۰۰تارمو در یک جلسه صورت می گیرد

۴)در این روش از دستگاه تمام اتوماتیک استفاده می شود

۵)بدون خونریزی و بخیه است

۶)دوران نقاهت ندارد و فرد می تواند پس از انجام آن به فعالیت های روزانه خود ادامه بدهد.

انتظارات و بهبود

در روش های گذشته درمان ریزش مو مانند روش fit و FUT این امکان وجود داشت که فرق سر فرد پس از کاشت ، حساس شود و حتی گاهی نیاز بود که تا چند روزی دارو مصرف نماید. معمولا بیماران باید پس از انجام این کاشت باید دو تا پنج روز استراحت کنند و داروی آنتی بیوتیک یا ضد التهاب به تجویز پزشک تا چند روز مصرف نمایند.

جراح ،فرق سر را برای یک تا دو روز بانداژ می کند.دو تا سه هفته پس از کاشت به این روش ها ، موهای کاشته شده ریخته می شود که اصلا جایی نگرانی نیست و دوباره پس از چند ماه رشد خواهد کرد. برخی از بیماران پس از ۶ ماه تا۹ ماه مشاهده می کنند که موهای کاشته شده رشد می نمایند.برخی از جراحان برای بیماران خود ، داروی مینوکسیدیل را تجویز می کنند که سبب زیاد شدن رشد مو پس از کاشت مو می شود در صورتی که هنوز نمی توان به صورت قطعی گفت که این داروها تاثیر داشته اند.
در این روش دیگر دوران نقاهتی درکار نیست و هیچ معایب و عوارضی نداشته است.

برچسب ها: خطرات کاشت مو, خطرات کاشت مو به روش bht, خطرات کاشت مو به روش FIT, خطرات کاشت مو به روش SUT, عوارض جانبی کاشت مو, عوارض کاشت مو, عوارض کاشت مو به روش bht, عوارض کاشت مو به روش FIT, عوارض کاشت مو به روش SUT
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.