زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E : همیشه پزشکان زیادی به افراد توصیه می کنند که از ویتامین E استفاده نمایند، وجود این ویتامین سبب بهبود رشد مو می شود.ویتامین E به رشد و توسعه مویرگ ها و عروق خونی کمک می کند و همین امر سبب می شود که موها رشد داشته باشند و در نهایت در ریشه مو ، جریان خون رسانی بالا رود و موجب شود که رشد موها با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

اگر در رژیم های غذایی ، ویتامین E وجود داشته باشد شما شاهد موخوره ها و چند شاخه شدن انتهای موی کمتری خواهید بود و در نهایت از تخریب موها که به دلیل موادشیمیایی یا استفاده زیاد از سشوار رخ داده باشد ، پیشگیری می نماید.

متخصصان همواره تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E را به نسبت دیگر ویتامین ها در اولویت قرار میدهند و می گویند استفاده از این ویتامین کمک زیادی به موهای آسیب دیده و خشک می نماید و می توان در طول روز از ویتامین E استفاده نمایید تا بتوانید به بهبود موهای خشک خود کمک کنید و سبب تقویت ساقه های مو شوید البته افرادی که مو و پوستشان خشک است می توانند از روغن این ویتامین نیز استفاده کنند.

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

ساخت ماسک با ویتامین E

برای درمان ریزش مو می توان چند کپسول ویتامین E را با سوزن بشکافید و سپس روی موهایتان بمالید و انتهای موهای خود را با آن آغشته نمایید و اجازه دهید روی یک ساعت روی موهایتان بماند و بعد موهایتان را بشوید.می توانید برای کردن مشکلات خود علاوه بر این موارد ، از ویتامین E در رژیم غذایتان استفاده نمایید.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 



این نوع ویتامین در سبزیجات برگ سبز تیره،روغن های گیاهی ، تخم مرغ ، جگر ، مغزها وجود داشته است. البته منابع خوب و غنی شده از ویتامین E ، روغن های گیاهی مثل سویا، ذرت، گلرنگ، آفتابگردان و جوانه گندم هستند. در روز می توان در حدود ۴۰۰ واحد از ویتامین E استفاده کرد و بیشتر از ۱۰۰۰ واحد ، سمی به شمار می رود و اگر در روز ۱۰۰۰ بار واحد مکرر استفاده گردد می تواند نتیجه ی معکوسی داشته باشد که با کاهش مو روبرو خواهید شد . البته بعد از اینکه میزان دوز بالا مصرف توقف گردید ، رشد موها به وضعیت طبیعی باز خواهد گشت.

با زولفینه همراه باشید…

برچسب ها: تقویت مو, تقویت مو با ویتامین E, درمان ریزش, رشد مو, ویتامین E و تقویت ساقه مو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.