زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

پی آر پی مو | ترمیم مو به روش prp , قیمت و هزینه ترمیم مو به روش prp

پی آر پی مو | ترمیم مو به روش prp , قیمت و هزینه ترمیم مو به روش prp

ترمیم مو به روش prp, پی آر پی ترمیم مو , روش پی آر پی برای ترمیم مو , هزینه ترمیم مو به روش PRP , قیمت ترمیم مو به روش پی ار پی , متخصص ترمیم پی آر پی : ترمیم مو با مقوله prp به صورت کامل از یکدیگر جدا هستند و اصلا ربطی به یکدیگر ندارند و در واقع ترمیم مو به روش prp وجود نداشته است . در ادامه این پست ما سعی کرده ایم که ترمیم مو و prp را تشریح کنیم.با ما همراه باشید…

ترمیم مو به روش prp

ترمیم مو

یکی از روش های است که می تواند برای درمان طاسی سر موثر باشد و در آن یک لایه شبیه سازی مثل پوست سر انسان تهیه می شود و در آن لایه از موهای صد در صد طبیعی استفاده می شود که دیگر به بانک موی شخص نیازی نیست.

یکی از جدیدترین و استاندارد ترین روشی های که در ترمیم مو وجود دارد روش hrt می باشد که تراکم موها در این روش ها کاملا طبیعی می باشد و قابلیت های مثل سونا، جکوزی، استحمام ، استخر و انجام همه ی فعالیت های ورزشی و … را دارد که همچنین می توان به سشوار، ژل ، تافت ، بابلیس و مش و … به عنوان مزیت های آن یاد کرد.

در این روش خط فرق و خط رویش موها به صورت کاملا طبیعی می باشد به گونه ی است که در درون پوست سر انسان موها رویش پیدا کرده اند. افرادی که نمی توانند کاشت مو را انجام بدهند مانند افراد دارای قندخون ، فشارخون می توانند از این روش ترمیم مو استفاده کنند. روش hrt بدون بی هوشی ، بدون جراحی ، بدون خونریزی و بدون درد است که در یک جلسه می توان آن را انجام داد و برای بیماران سوختگی ، آلوپسی آره آتا ، افراد تحت شیمی درمانی و بیماران لیکن پلان می توان به عنوان تنها راه ممکن مطرح گردد.

تکنیک پی ار پی prp

پلاکت درمانی یا سلول درمانی با نام پزشکی پی ار پی یک فرآورده خونی است که بر اساس آن ، فاکتورهای سلول های بنیادی و رشد پلاکت های خون که در وضعیت استراحت یا غیرفعالی به سر می برند تحریک می گردند و همین تحریک موجب می گردد که دوباره جوانی به پوست و موی شما برگردد و به بیانی دیگر سبب می شود که از ریزش مو جلوگیری شود و حتی گاهی موجب می شود رشد مو دوباره انجام شود.

این روش را به عنوان ایمن ترین راه غربالگری خون می شناسند زیرا که هیچ چیز بجز پلاکت های خون خودتان وارد بدنتان نمی شود.

معمولا حداقل دو الی سه هفته یا حداکثر ۲ ماه بعد از اینکه از تکنیک پی ار پی استفاده می شود زمان لازم است که روی موها و پوست سرتان اولین نتایج مثبت بدست آمده از پی ار پی را مشاهده نمایید. لازم است بدانید که این تکنیک به عنوان یک تکنیک بازسازی عظیم سلولی است و امکان دارد تا حدود ۲۰ ماه هم پروسه و فرآیند سلول درمانی به طول بیانجامد تا بتواند به صورت کامل نتایج خود را منعکس نماید.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


استفاده از روش پی آر پی چه مزیت های داشته است :

  1. این روش در یک جلسه انجام می گردد
  2. از ریزش مو جلوگیری می کند
  3. در برخی از موارد به عنوان درمان مکمل بیماری آلوپسی آره آتا در نظر گرفته می شود
  4. موجب بالا رفتن خون رسانی به محدوده وسط سر می گردد
  5. از خون خود شخص استفاده می گردد و همین علت سبب می شود که از ابتلا به هپاتیت و ایدز جلوگیری شود.
برچسب ها: prp ترمیم مو, پی آر پی ترمیم مو, تکنیک prp, روش ترمیم مو, زیبایی مو, مو , درمان مو , بیماری های مو , مو چیست ؟ , ساختار مو , وظایف مو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.