زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

سیر تکاملی کاشت مو

سیر تکاملی کاشت مو

سیر تکاملی کاشت مو : در ۱۵ سال اخیر ، کاشت مو دچار تحول گسترده ی شده است و خوشبختانه تا به امروز موفقیت های زیادی در کاشت مو دیده می شود.
کاشت مو امروزه به اینصورت است که گرفت ها از واحدهای فولیکولی برداشته می شوند.این تغییرات و تحول ها ناشی از آن است که افراد زیادی متقاضی کاشت مو در جهان هستند.

سیر تکاملی کاشت مو

تنها روش کاشتی که از اوایل دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰مطرح بود روش گرفت برداری استاندارد بود که در آن از پوست یک تکه بزرگ برداشته می شده و هر گرفتی ۲۰ تا ۳۰مو را شامل بود.در چنین روشی فقط در یک جلسه ۵۰ تا۱۰۰ گرفت استفاده میشد.یکی از مشکلات عمده ی که در این روش وجود داشت این بود که قسمتی که به عنوان دهنده بود بسیار آسیب میدید و در آن قسمت خط زخمی مشاهده می شود که از زیبایی کاسته می شد.البته به جز این موضوع معایبی دیگری نیز داشت که می توان به تعداد چند جلسه مورد نیاز برای کاشت اشاره کرد که در نهایت سبب شود این روشها منسوخ شوند.

سیر تکاملی کاشت مو

سیر تکاملی کاشت مو

تکنیک های دیگری از اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ مطرح گردید که در این روش تعداد موها بین ۴ تا ۱۳ عدد در هر گرفت است. روش کار بدین صورت بود که در قسمت دهنده برش های کوچک تری ایجاد می شد که در نهایت زخم های کوچک تری باقی می ماند.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 



در اواسط دهه۱۹۹۰ ، تکنیکی با عنوان استخراج واحدهای فولیکولی مطرح گردید که در این روش ، سوراخ های به اندازه یک سوزن ایجاد می شد و گرفت های واحد فولیکولی در آن جای می شد.در این روش به خاطر اینکه گرفت ها در کنار یکدیگر قرار گرفته می شدند موهای که کاشته شده ظاهری طبیعی تر داشته است.البته معایب این روش بدین صورت است که در قسمت ناحیه دهنده باز هم جای زخم و اسکار وجود داشته است.

در نهایت پزشکان و متخصصان کاشت مو به این فکر افتادند که روش جدیدی را ارائه بدهند به گونه ی که دیگر معایب دیگر روش ها را نداشته باشد و امروزه کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش SUT به عنوان روش های مطرح شده اند که کمترین عوارض جانبی را برای متقاضیان به همراه داشته است.در چنین روش های دیگر جای زخم و اسکار باقی نمی ماند و فرد دوران نقاهتی نخواهد داشت.

برچسب ها: تارخچه کاشت مو, تاریخ کاشت مو, تاریخچه کاشت مو در جهان, دکتر مو, روش های تکاملی کاشت مو, کاشت مو در جهان, مو , درمان مو , بیماری های مو , مو چیست ؟ , ساختار مو , وظایف مو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.