زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

زولفینه | کاشت مو , درمان ریزش مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو

پیشگیری از کک و مک

پیشگیری از کک و مک

پیشگیری از کک و مک : برخی از متخصصان عقیده دارند که کک و مک ارثی بوده و هیچ راه حلی برای درمان آن وجود ندارد ولی افراد می توانند در تابستان از ضدآفتاب برای آن استفاده نمایند . متخصصان می گویند علت وجود کک و مک عامل های ارثی بوده که البته اشعه آفتاب نیز می تواند در ایجاد کک و مک موثر باشد .
قسمت های از بدن که بیشتر از دیگر قسمت در معرض تابش آفتاب هستند ، دچار کک و مک می شوند البته در زمستان این کک و مک ها ناپدید می شوند ولی در تابستان بیشتر به چشم می آیند .

پیشگیری از کک و مک

پیشگیری از کک و مک

پیشگیری از کک و مک و درمان آن

متخصصان پوست همواره می گویند که برای درمان کک و مک روش قطعی وجود نداشته است و فقط افراد مبتلا به کک و مک می توانند از ضد آفتاب استفاده کنند زیرا که تابش مستقیم آفتاب بر روی پوست سبب می شود کک و مک ها زیاد شوند . افرادی که مدام مجبورند در معرض نور آفتاب قرار گیرند باید از ضد آفتاب های مخصوص که مانع ایجاد کک و مک پوست می شود استفاده کنند .


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 



جوش و جای آن

گاهی جوش های وجود دارد که بر اثر التهاب شدید می باشند و اثر آنها به صورت قرمزی یا لکه تیره و گاهی به صورت فرورفتگی باقی می مانند .
اگر جای جوش به صورت تیرگی باشد درمان می شود ولی اگر به شکل فرورفتگی باشد باید حتما با لیزر درمان گردد . جوش های که در دوران بلوغ هستند طبیعی می باشند ولی در برخی از نوجوانان کم و در برخی زیاد است ولی گاهی اصلا برخی آن را تجربه نمی کنند .

سلامت ناخن

به عقیده برخی از اساتید ، گاهی پوسته پوسته شدن اطراف ناخن ها بر اثر شست و شوی دست و کم شدن چربی پوست به دلایل نامشخص است اما مرطوب شدن مداوم دست و خشک شدن انگشتان موجب می شود که اطراف ناخن پوسته پوسته شود .

اگر از وجود کک و مک در پوستتان شما را آزار می دهد به کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کرده و مشکل خود را با پزشک متخصص و مشاوران این کلنیک در میان بگذارید .

برچسب ها: بیماری های مو, پزشک مو, درمان مو, دکتر مو, رشد مو, زیبایی مو, ساختار مو, کک و مک مو, متخصص مو, مو , درمان مو , بیماری های مو , مو چیست ؟ , ساختار مو , وظایف مو, مو چیست ؟, وظایف مو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.